eh aa.

2011-07-13 // 01:02:57

Blev sjuk igår(eller i förrgår då, eftersom att klockan är över tolv) så att jag orkade inte uppdatera långinlägg.
I varje fall så köpte morfar en ny skogsmaskin i Ätran. En cool en. Jag provkörde den så de blev bra.
Vi fick även gratis lunch och en kepa var. Me like

Eftersom att klockan är mycket så ska jag gå o lägga mig nu, och titta på National Target. Nivet den tredje Johan Falk-filmen.
Tog lite fina bilder, men USB-porten känns inte igen så det blir inget med det. Sug snopp säger vi till det..

Är j ä v l i g t sugen på en grej. En grej som bara Rasmus vet om. HEHE

Här är en bild från när jag poosar med ett vapen:p

Här har ni en bild på Sid också. Herråååååå:PPP

Kommentarer
Postat av: mohahaha

Hej, du är snygg, facebook?:P xD

2011-07-13 @ 01:12:42
URL: http://sajgrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0