lilla lady

2011-07-15 // 17:44:31

Hallå allihopa där ute i regnet.
Jaaa, det regnar. Fast solen lyser.
Idag har jag varit på PulseTattoo med Snyggelin, det var mysigt. Hon tatuerade en jeettteefin stjärna på handleden.
VILL OCKSÅ HALLÅÅ???????? ÄR DET NÅGON SOM HÖR MIG?? JAG VILL OCKSÅ TATUERA MIG??????
Efter det åkte vi till stan och kölla lite. Egentligen skulle vi kolla solresa, men eftersom hon inte får sola förns tatueringen har läkt så stuntade vi i det. Gick iallafall o kollade på lite skor. JAG HITTADE ETT PAR.
Kors i taket, jag hittade ett par skor. PÅ STAN. PÅ TYP 20 MINUTER. Måste vara första gången.
Visar dom sen....

Ikvel är det myspys som gäller. Ska försöka bli så frisk som möjligt tills imorgon. PARTYPARTY, me like.
Ska nog gå till mormor, eftersom hon också är sjuk. Så kan vi två sjuka tillsammans :)))) och titta på CSI och fringe, för vi älskar det båda två. Och äta glass. nom nom. Och strepsils.

AJUSTE, målade naglarna förut. Samma som jag har på min tår. (så de skulle matcha hallååå? , daahhhh.. :PPPPP )

South Beach Pink, från Mavala

Sist men inte minst.....
Min älskling, Joshua Jackson som spelar Peter Bishop i Fringe.


Fasiken. Måste köpa solglasögon också. Såna som han har på bilden.
Rayban Clubmaster.

baibai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0