melon

2011-07-06 // 19:48:19

Förra inlägget var ett litet skojinlägg :)... eller?
Hur som haver.
Vaknade kvart över åtta idag. av alarmet. Låg kvar till kvart över nio (love snooze<33)
Åkte in till Lasarettet i Motala vid 10, läkartime! igen
Gick hyfsat bra, ska in om två veckor igen, läskigt. Längtar inte
Men om jag hade haft honom som läkare, då hade jag längtat.
Åkte en sväng till återvinningen sen för o hälsa på A-C. Mötte mammas kusin Therese från Stockholm, trevligt.
Sen latte på donken, och vidare till skänninge för o lämna papper.
När vi kom hem sov jag en stund för att sedan åka o tjäna lite pengarrrr. Snabba cash så att säga. Kom hem för en kvart sen typ, om ni ville veta
Nu är jag dötrött. Ska hoppa in i duschen och stå där i två timmar.
Bye bitches

Kommentarer
Postat av: sigrid

Du och jag ska ju ha en egen!!! Kommer kicka ditt asss

2011-07-07 @ 00:30:45
URL: http://sajgrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0