that moment i met you

2011-07-10 // 21:08:46

Åååh älskar bra helger!!!!
Fredagen spenderade jag med Eliiiin1♥ vi skulle mysa, men det slutade med att vi hamnde hos henkan på korvparty, asnice.


Vaknade upp hos Elin1, åkte hem vid två, åkte ut till husvagnen direkt, solaaaaaaaa, väntade på att tiden skulle gå.
sen skjutsade johan in mig o Elin2 till frida. ujujujuj vilken kväll/natt det blev.
TITTADE PÅ ROLANDZ!!! sen åkte vi bil hela kvällen. hamnade i askersund, motala, vadstena och runt omkring där. Sjukt random! Ojävlar gjorde två grejer jag aldrig gjort förut, men det är hemligt. HIHIHIHIHI
Ååååhhh ni måste lyssna på den här låten !!
Eddie Meduza – If You Really Wanna Know


Imorgon ska jag åka till Ätran, en tätort i Falkenbergs kommun med 417 invånare(enl. wikipedia), det ska bli skitkul.
Nu ska jag chilla pung :) puss hejdå sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0